انجام پروژه های اباکوس Abaqus

جهت انجام پروژه های اباکوس کلیک کنید

چه نوع پروژه های آباکوس توسط گروه 4fem انجام  می شود؟

انجام پروژه دانشجویی آباکوس

انجام پروژه های سازه ای با نرم افزار آباکوس

انجام پروژه مکانیک با آباکوس

انجام پروژه عمران با آباکوس

انجام پروژه مدل سازی قطعات پزشکی با آباکوس

انجام پروژه مکانیک خاک با نرم افزار اباکوس

شکل دهی تدریجی، شکل دهی پلاستیک شدید، خرابی مومسان پلاستیک بتن، شبیه سازی سازه با FRP، انجام پروژه تحلیل با اباکوس به روش المان اجزا محدود

آشنایی با نرم افزار آباکوس(Abaqus)

نرم افزار آباکوس Abaqus از مهم ترین نرم افزار های مهندسی مکانیک دانست که کاربرد گسترده ای در ارایه مقالات کارشناسی ارشد و دکترا  هم چنین تهیه پایان نامه های ارشد و دکترا دارد نرم افزار آباکوس قابلیت حل مسایل از یک تحلیل خطی ساده تا پیچیده ترین مدلسازی غیر خطی را دارا می‌باشد.با پیشرفت روز افزون امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در چند دهه اخیر استفاده از نرم افزارهای اجزاء محدود در مسائل مهندسی و انجام پروژه های علمی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا و هم چنین ارایه مقالات علمی پیشرفت قابل توجهی پیدا کرده است  آباکوس از قدرتمند ترین نرم افزارهای تحلیل اجزا محدود به کمک رایانه می باشد این نرم افزار با قدرت بسیار بالا در تحلیل و مدل سازی انواع معادلات غیر خطی و خطی از جمله انتقال حرارت، انتقال جرم، تحلیل حرارتی اجزاء الکتریکی، اکوستیک، تراوش و پیزو الکتریک کاربردی بسیار پیدا کرده است نرم افزار آباکوس شامل گستره ایی از المان ها می باشد به عبارتی این نرم افزار مجموعه ای یکپارچه از چند حلگر المان محدود می باشد. این قابلیت ها به نرم افزار آباکوس این توانایی را داده است تا پیچیده ترین مسائل را مدل سازی نماید.

 

سایر خدمات کارگروه انجام پروژه مهندسی مکانیک

انجام پروژه های انسیس

انجام پروژه های فلوئنت 

انجام پروژه های تبدیل انرژی 

انجام پروژه های گمبیت 

انجام پروژه های فرترن

انجام پروژه های کتیا 

انجام پروژه های ees

انجام پروژه های سالیدورک

انجام پروژه های کامسول

انجام پروژه های متمتیکا

انجام پروژه های اپن فوم

انجام پروژه های cfd

انجام پروژه های المان محدود

انجام پروژه های اتوکد

انجام پروژه های ایتبس 

انجام پروژه های بتن 

انجام پروژه های متره برآورد

چرا پروژه آباکوس خود را به متلب پروژه بسپاریم؟ (در ویدئو زیر مشاهده کنید)

برای سفارش پروژه باید چه کار کنم ؟

برای سفارش انجام پروژه های آباکوس باید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید یا می توانید شما میتوانید با شماره تماس بگیرید

زمان پروژه چقدر می باشد ؟

انجام پروژه های آباکوس پروژه طبق زمان خواسته شده مشتری تنظیم میشود ولی سعی میشود در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود

کیفیت در پروژه به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه های آباکوس از اصلی ترین اهداف گروه متلب پروژه می باشد بالاترین کیفیت در پروژه شبیه سازی همواره هدف متلب پروژه بوده است

چگونه از پروژه خود مطمئن شویم ؟

اطمینان از انجام پروژه های آباکوس با توجه به کیفیت بالای سفارشات انجام شده در متلب پروژه مشخص می باشد متلب پروژه همواره مفتخر بوده اطمینان شما را توانسته فراهم کند

ABAQUS یک ابزار مدل سازی عمومی و گسترده است، استفاده از آن تنها محدود به تحلیل های مکانیک جامدات و سازه نمی شود. با استفاده از این نرم افزار می توان مسائل مختلفی نظیر انتقال حرارت، نفوذ جرم، تحلیل حرارتی اجزای الکتریکی، آکوستیک، مکانیک خاک و پیزو الکتریک را مورد مطالعه قرار داد.اموزش اباکوس. انجام پروژه های اباکوس محور. انجام رساله دکتری. انجام پایان نامه . انجام پروژه های شکل دهی اباکوس. پروژه گسترش ترک در اباکوس اموزش و انجام پروژه اباکوس. دانلود فایل اماده اباکوس. انجام پروژه های تحلیل اباکوس. تحلیل اجزا محدود اباکوس شرکت  دیزالت سیستم اباکوس. بهترین پروژه های اباکوسی

رایگان ترین پرژه های اباکوس. پایین ترین قیمت. نازل ترین قیمت. انجام پروژه اباکوس با کمترین قیمت کجاست. چی کسی پروژه اباکوس اجام می دهد. مطمئن ترین محل برای انجام پروژه اباکوس کجاست؟

با توجه به کاربری گسترده این نرم افزار استفاده و یادگیری آن، برای تمامی مهندسان و فعالان حوزه مکانیک و عمران ضروری است. انجام پروژه شکل دهی تدریجی توسط نرم افزار المان اجزا محدود اباکوس. انجام پروژه اباکوس و اموزش اباکوس جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی. اموزش و انجام پروژه های جوشکاری الکترومعناطیسی با نرم افزار اباکوس.

امروزه با توسعه روز افزون قابلیت های نرم افزار های محاسبات مهندسی، این نرم افزار ها تقریبا در تمامی کمپانی ها و شرکت هایی که محصولات صنعتی تولید می نمایند، چه پیش از ساخت محصول و چه در فرآیند توسعه آن، به منظور شبیه سازی عملکرد محصول مورد استفاده قرار می گیرند.

تحلیل المان محدود

المان محدود (finite element)، قوی‌ترین تکنیک عددی در حل معادلات با مشتقات جزیی ( PDE )است. این تکنیک در بسیاری از نرم‌افزار‌های مهندسی؛ نظیر آباکوس، انسیس، کامسول، مارک و ال اس داینا استفاده شده است.

انجام پروژه آباکوس

نرم‌افزار آباکوس، یکی از انواع نرم‌افزارهایی است که از تکنیک المان محدود برای حل مسایل مکانیک جامدات استفاده می‌کند. این نرم‌افزار هم در پروژه‌های صنعتی و هم در پژوهش‌های دانشگاهی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروژه آباکوس

کته‌ی قابل توجه، قدرت بالای این نرم‌افزار در انجام تحلیل‌های غیرخطی نظیر تحلیل آسیب و تماس است. با گذراندن دوره آباکوس مقدماتی که به صورت پروژه محور، ارایه شده است. شما با انواع شبیه‌سازی‌هایی که پایه‌های مبدل شدن به یک کاربر حرفه‌ای آباکوس را می‌سازند، آشنا می‌شوید و آن‌ها را فرا می‌گیرید. هدف از برگزاری این دوره، آموزش نرم‌افزار اباکوس به صورت مفهومی و پایه‌ای است.

شبیه سازی شکل دهی حجمی

گاها مشاهده شده که پروژه دانشجویی و صنعتی در مرحله شبیه سازی با آباکوس دچار مشکلات کوچکی می باشد که به جواب صحیح منجر نمیشود و بعضا دچار مشکل هستند چون پیش می آید که پروژه های آباکوس که توسط اساتید تعریف می گردد که دانشجو تخصص کافی برای انجام آن را ندارد و به علت کمی وقت توان کافی برای یافتن مراجع معتبر و مطالعه جهت یادگیری را نداردچون نیاز به تسلط به دیگر رشته های مهندسی می باشد که ممکن است مهندسین و دانشجویان در این زمینه ضعیف باشند از این روی به دنبال یک مرکز مطمئن برای انجام پروژه آباکوس خود هستند

شبیه سازی شکل دهی ورق

انجام پروژه های آباکوس ، انجام پروژه با نرم افزار آباکوس توسط کارشناسان حرفه ای ما با قیمت مناسب انجام میشود

شبیه سازی برخورد

در موارد فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های آباکوس خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند. متلب پروژه با داشتن تجربه و تخصص بالا در این حوزه آمادگی دارد انجام پروژه آباکوس شما را در تمامی گرایش ها انجام داده و با بالاترین کیفیت تحویل بدهد.

شبیه سازی رشد ترک

شبیه سازی پروژه های استاتیک و دینامیک و اجزاء ماشین

شبیه سازی و تحلیل تیر و ستون و شفت و…

انجام پروژه آباکوس یکی از مهارت های لذت بخش گروه حامی پیپر می باشد که با علاقه قادر به انجام آن می باشد. پروژه آباکوس بیشتر معطوف به شبیه سازی مقاله می باشد. انجام پروژه شبیه سازی مقاله یک تخصص ویژه بوده که جدا از مهارت کافی نیاز به تجربه نیز دارد.

تحلیل و محاسبات سیالاتی

تحلیل و محاسبات جامداتی

این شبیه سازی ها در واحد هایی به نام محاسبات مهندسی و یا مهندسی به کمک کامپیوتر (Computer Aided Engineering یا به اختصار CAE) انجام می شود. شبیه سازی محصول با کاهش تعداد آزمایشات و تست هایی که بر روی نمونه ها انجام می شود، سبب کاهش هزینه تولید و توسعه محصول نهایی می شود.

این مطالب را نیز ببینید!

فرمول یک

مدل سه بعدی کانسپت اتوموبیل فرمول یک solidworks

مدل سه بعدی کانسپت اتوموبیل فرمول یک solidworks مدل سه بعدی کانسپت خودروی ورزشی فرمول …

مدل سه بعدی حلقه

مدل سه بعدی حلقه با نگین الماس مدلسازی شده در Rhino

مدل سه بعدی حلقه با نگین الماس مدلسازی شده در Rhino مدل سه بعدی حلقه …

مدل دستگاه تراش

مدل سه بعدی دستگاه تراش طراحی شده در solid works

مدل سه بعدی دستگاه تراش طراحی شده در solid works مدل سه بعدی دستگاه تراش …

جک هیدرولیکی

مدل سه بعدی جک هیدرولیکی مدلسازی شده در نرم افزار Solidworks

مدل سه بعدی جک هیدرولیکی مدلسازی شده در نرم افزار Solidworks مدل سه بعدی جک …

صندلی کربنی

مدل سه بعدی صندلی فیبر کربنی مدلسازی در Rhino

مدل سه بعدی صندلی فیبر کربنی مدلسازی در Rhino مدل سه بعدی صندلی فیبر کربنی …

bmw x5

مدل سه بعدی BMW x5 طراحی شده در نرم افزار solidworks

مدل سه بعدی BMW x5 طراحی شده در نرم افزار solidworks مدل سه بعدی BMW …

مدل سه بعدی تراکتور بلاروس طراحی شده در solidworks

مدل سه بعدی تراکتور بلاروس طراحی شده در solidworks مدل سه بعدی تراکتور طرح کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله را کامل کنید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.